Autor Wiadomość
Oopemenlo0
PostWysłany: Nie 4:43, 04 Lut 2007    Temat postu:

WOOOOW!
http://...-....info/
Admenburfa66
PostWysłany: Śro 5:49, 24 Sty 2007    Temat postu:

Check my blog:
http://jayna-blog.info/
Aeenmapjola95
PostWysłany: Wto 21:46, 23 Sty 2007    Temat postu:

Check my blog:
http://jayna-blog.info/
Doortapmapjo16
PostWysłany: Pon 8:37, 22 Sty 2007    Temat postu:

X X X
http://...-....info/
Abadmengh81
PostWysłany: Sob 6:16, 20 Sty 2007    Temat postu:

my archive http://iam-brunette.info
Menedżer
PostWysłany: Wto 14:45, 27 Wrz 2005    Temat postu: Sprzedaż bezpośrednia - Badania

Sprzedaż bezpośrednia - Badania

W 2000r. ponad połowa polskich rodzin przynajmniej raz skorzystała z oferty bezpośredniej sprzedaży. Najszybciej popularność zdobywają sobie zakupy za pośrednictwem poczty. Z ofert znalezionych w skrzynkach pocztowych skorzystała co najmniej raz jedna trzecia respondentów, do zakupów za pośrednictwem katalogu przyznaje się prawie tyle samo (29%) rodzin. Niemal co piąty respondent kupił towar za pośrednictwem oferty zamieszczonej w prasie, a co ósmy skorzystał z oferty zakupów za pośrednictwem telewizji (teleshopping). Popularne na świecie zakupy poprzez Internet w Polsce wciąż są zjawiskiem znanym z własnego doświadczenia jedynie wąskiej grupie 1,6% respondentów.

Co przekonuje nas do zakupów za pośrednictwem ofert?

Przede wszystkim korzystna cena - taką odpowiedź podał co piąty respondent. Jakość produktu jest mniej ważnym argumentem, wymienianym tylko przez co dziewiątego respondenta. Jeszcze mniej ważna jest szansa wygrania przy okazji zakupu nagrody - taki powód deklaruje co dziesiąty. Także co dziesiąty respondent twierdzi, że do skorzystania z oferty zachęciła go niedostępność towaru w sprzedaży detalicznej. Czynniki takie jak wiarygodność firmy oferującej produkt, możliwość opłat ratalnych czy płatność dopiero po otrzymaniu towaru okazały się ważne dla ok. 6% respondentów.

Kto korzysta z ofert sprzedaży bezpośredniej?

Przede wszystkim (60%) mieszkańcy małych (do 10 tys. mieszkańców) gmin, ale nie tylko: niemal co piąty klient pochodzi z miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Wśród kupujących tą drogą najwięcej jest osób z wykształceniem średnim (36%), dużo z zawodowym (30%), i niemal tyle samo - z wyższym (28%). Z ofert najchętniej korzystają rodziny o dochodzie 1000-1400 zł na miesiąc (co piąty respondent deklaruje dochód tego rzędu), lecz także mniej zasobne, o dochodach 800-1000 zł (16%). Rodziny o wyższych dochodach korzystają z bezpośrednich ofert rzadziej, niż te zarabiające niewiele.

Dane pochodzą z badań firmy Claritas Polska, która prowadzi ogólnopolską akcję zbierania danych na temat stylów życia i zachowań konsumenckich Polaków.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group